Gjeldende betingelser
Service/rep. utføres iht. Håndverkerloven og Forbrukerkjøpsloven.
-
Bestilling
Fyll ut alle feltene i skjemaet.
Epostadresse og mobilnummer må skrives to ganger.
Finn maskinmerke - Skriv inn modell og serienummer.
Spesifiser kjente feil/reparasjonsbehov.
Info om: Hvor finner jeg serienummeret?
-
Innkalling og innlevering
Innkalling sendes på SMS
Maskinen leveres på Strømmen i vår åpningstid: TIRS-ONS-TORS 12 - 18.
Pga. andre oppgaver/uteoppdrag, tar vi IKKE imot besøkende/maskiner på mandager & fredager.
Vi tar desverre ikke imot maskiner pr. post lenger.
Ta kontakt om du trenger utsettelse.
Etter tidsfristen kanselleres bestillingen.
-
Vedlikeholdsservice eller reparasjon?
Les HER om hva som gjøres ved service.
-
Fagmessig service/reparasjon
For å gjøre fagmessige/kompetente feilsøk og evt rep, må alltid maskinen rengjøres og smøres (service).
Vårt mål er å få mest mulig ut av maskinens potensial ut ifra tilstand/slitasje. Vi er ikke ansvarlige for ukjente/skjulte feil/skader som avdekkes under service/rep, eller nye problemstillinger som skjer etter utlevering. Men vi strekker oss langt for å hjelpe deg hvis noe skulle oppstå de 3 første mnd etter service.
-
Kvalitetssikring og dokumentasjon
Hver service og reparasjon utføres etter servicemanual, og avsluttes alltid med grundig testsøm. Siste testlapp festet under trykkfot, som dokumentasjon på godkjent kvalitetssjekk.
-
Forutsigbar pris og betaling
Oversikt over priser finner du i FAQ.
Vi tar alltid kontakt for å gi prisoverslag, om reparasjonen vil overstige makspris.
Om du da ikke ønsker å gå videre med reparasjonen, hentes maskinen innen 2 uker mot et undersøkelsesgebyr på kr 500,-. Alternativt kan undersøkelsen betales med maskinen som delemaskin.
Etter 2 uker anser vi uavklarte oppdrag eller uavhentede maskiner som våre delemaskiner.
-
Reklamasjon og tilhørende frister
Etter ferdigmelding, har du 2 uker på å hente maskinen.
Du plikter å kontrollere maskinen (utført arbeid) innen 2 uker etter utlevering, og melde ifra til oss omgående, og du mener arbeidet er mangelfullt utført.
Siste rekl.frist på utført arbeid er 3 mmd.
Siste frist på byttede reservedeler er 2 år.
Etter meldt reklamasjon har du 2 uker på å returnere maskinen for undersøkelse og evt utbedring. Om us. ikke avdekker mangel relatert til utført service/rep, vil det påkomme et undersøkelsesgebyr på Kr 500,-
-
Andre spørsmål?
Se FAQ for mer info og svar på typiske spørsmål.
For andre spørsmål, ta kontakt på:
Kontakt:
Epost: post@syakademiet.no
Telefon: 995 74 564
-
SyRep
Syakademiet as
Rælingsveien 21
2010 Strømmen
Telefon: 995 74 564
Epost: post@syakademiet.no
Org.nr: 999 642 667 MVA
Konto nr: 1822.47.44230