Fyll ut skjemaet
(1 skjema pr. maskin)
Trykk "SEND"
Se meldingen
"VELLYKKET REGISTRERING"
Motta
BEKREFTELSESMAIL
NB! Sjekk "søppelpost"
Etter ca 3 mnd,
får du INNKALLING
på mail/sms.
Alle feltene i skjemaet MÅ fylles ut.
Sjekk at mobilnummer er riktig.
Mailadressen må skrives inn to ganger
Finn riktig merke, og skriv inn modell.
Vi tar kun service på merkene i listen.
Serienummeret er som personnummer, og viktig for vår internkontroll!
Info om: Hvor finner jeg serienummeret?
Maskinen leveres på Strømmen etter innkalling på en av de aktuelle dagene, med strømledning, pedal, spolehus og standard trykkfot. Alternativt sendes pr post når du mottar innkalling. Sending pr post gjøres på eiers ansvar, i original emballasje (el tilsvarende), med Norgespakke Dør til dør. Når maskinene er meldt ferdig og betalt, bestiller du selv Norgespakke Dør til dør for retur (kun for privatpersoner).
Under "FAQ - Spørsmål og Svar", ser du hva som gjøres ved en service. Om det ikke er noe spesielt galt med maskinen, trenger du ikke å krysse av/skrive mer. For å kunne gjøre kompetente feilsøk / reparasjoner, må det alltid gjøres en service først.
Mange typiske symaskinproblemer løser seg med en service (Se FAQ). Kryss av eller beskriv med stikkord tilstanden eller symptomene
For å redusere tidkrevende konferering, har vi satt en makspris på service som inkluderer "reparasjon" av mange typiske (enklere) problemstillinger og reparasjoner. Om reparasjon eller nye deler overgår makspris, tar reparatør alltid kontakt!
Betaling skjer via Vipps bedrift, eller bankkort ved henting. Prisoversikten finner du på FAQ
NB! Så lenge Korona pågår, må alle som skal levere/hente maskin hos oss, følge våre obligatoriske smittevernrutiner (blir sendt i innkallingsmailen). Overlevering av maskiner foregår UTENDØRS – KONTAKTLØST – PÅ MINST 1 M AVSTAND! Vi tar ikke imot maskiner fra hjem med smitte, eller utenom avtale/åpningstid.
Om du er syk eller forhindret fra å levere maskin på innkalte dager, får du utsettelse. Har du ikke levert maskinen, eller bedt om utsettelse innen fristen, tas du ut fra køen.
For å vi skal bruke mest mulig tid på maskiner (og minst mulig på telefoner/administrasjon), har vi besvart mange typiske spørsmål i menyen: "FAQ - Spørsmål og Svar". Har du andre spørsmål enn de vi har besvart der, kan du sende oss en mail på: post@syakademiet.no eller ringe 995 74 564 (Gjertrud).