Online selvregistrering for service/reparasjon av symaskin/overlock

Her kan du registrere deg og maskinen din til service/reparasjon, og motta innkalling når det er din tur.
Ønsker du service på flere maskiner? Gjenta registreringen for hver maskin.

Fyll ut skjemaet
(1 skjema pr. maskin)
Trykk "SEND"

Se meldingen
"VELLYKKET REGISTRERING"

Motta
BEKREFTELSESMAIL
NB! Sjekk "søppelpost"

Etter ca 4 mnd,
får du INNKALLING
på mail/sms.

  • Registreringen genererer automatisk en plass i køen, og lagrer opplysningene til det er din tur. Evt. spørsmål besvares når vi har mottatt/vurdert maskinen din.
  • Vellykket registrering bekreftes med melding på skjermen og en automatisk epost til epostadressen du oppgir i registreringen.
  • Noen ganger filtreres automatiske mailer til søppelpost. Derfor: Sjekk innboks/søppelpost, slik at du ikke går glipp av innkallingen (som også kommer på mail).
  • Det neste du vil høre ifra oss, er innkalling pr mail/sms med 3 alternative dager for levering av maskin (etter ca 4 måneder eller det vi har estimert i ventetid).
  • Estimert ventetid er IKKE EN LOVNAD, men en ca beregning ut ifra normal/forventet arbeidsmengde pr dd.

Kontaktinformasjon


 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette er ikke en gyldig Epost adresse. Vennligst skriv den inn på nytt.
 Epost adressene er ikke like, skriv de inn på nytt.
 Epost adressene er ikke like, skriv de inn på nytt.
 Greit å ha hvis jeg trenger mer info.

Maskin


  (Jeg tar kun imot disse merkene)
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
  (Hvor finner jeg serienummeret?)
 Dette feltet må fylles ut.

Vedlikeholds service - Reparasjon


  (Kryss av for hva som ikke fungerer)
  (Er det noe annet som ikke fungerer som det skal, beskriver du det her)

Levering


 Dette feltet må fylles ut.
OM UTFYLLING AV SKJEMA
& BETINGELSER
  • Registrering

    Alle feltene i skjemaet MÅ fylles ut.

  • Kontaktinformasjon

    Sjekk at mobilnummer er riktig.
    Mailadressen må skrives inn to ganger

  • Maskininformasjon

    Finn riktig merke, og skriv inn modell.
    Vi tar kun service på merkene i listen.

  • Serienummer

    Serienummeret er som personnummer, og viktig for vår internkontroll!
    Info om: Hvor finner jeg serienummeret?

  • Levering

    Maskinen leveres på Strømmen etter innkalling på en av de aktuelle dagene, med strømledning, pedal, spolehus og standard trykkfot. Alternativt sendes pr post når du mottar innkalling. Sending pr post gjøres på eiers ansvar, i original emballasje (el tilsvarende), med Norgespakke Dør til dør. Når maskinene er meldt ferdig og betalt, bestiller du selv Norgespakke Dør til dør for retur (kun for privatpersoner).

  • Vedlikeholds-service

    Under "FAQ - Spørsmål og Svar", ser du hva som gjøres ved en service. Om det ikke er noe spesielt galt med maskinen, trenger du ikke å krysse av/skrive mer. For å kunne gjøre kompetente feilsøk / reparasjoner, må det alltid gjøres en service først.

  • Reparasjon

    Mange typiske symaskinproblemer løser seg med en service (Se FAQ). Kryss av eller beskriv med stikkord tilstanden eller symptomene

  • Forutsigbar pris

    For å redusere tidkrevende konferering, har vi satt en makspris på service som inkluderer "reparasjon" av mange typiske (enklere) problemstillinger og reparasjoner. Om reparasjon eller nye deler overgår makspris, tar reparatør alltid kontakt!
    Betaling skjer via Vipps bedrift, eller bankkort ved henting. Prisoversikten finner du på FAQ

  • Korona & Smittevern

    NB! Så lenge Korona pågår, må alle som skal levere/hente maskin hos oss, følge våre obligatoriske smittevernrutiner (blir sendt i innkallingsmailen). Overlevering av maskiner foregår UTENDØRS – KONTAKTLØST – PÅ MINST 1 M AVSTAND! Vi tar ikke imot maskiner fra hjem med smitte, eller utenom avtale/åpningstid.

  • Utsettelser, individuelle ønsker

    Om du er syk eller forhindret fra å levere maskin på innkalte dager, får du utsettelse. Har du ikke levert maskinen, eller bedt om utsettelse innen fristen, tas du ut fra køen.

  • Spørsmål

    For å vi skal bruke mest mulig tid på maskiner (og minst mulig på telefoner/administrasjon), har vi besvart mange typiske spørsmål i menyen: "FAQ - Spørsmål og Svar". Har du andre spørsmål enn de vi har besvart der, kan du sende oss en mail på: post@syakademiet.no eller ringe 995 74 564 (Gjertrud).