Registreringsskjema

for vintage symaskiner/overlock som trenger reparasjon/restaurering

OM UTFYLLING AV SKJEMAET:

Kontaktinformasjon


 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Postnummeret må inneholde 4 tall
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette er ikke en gyldig Epost adresse. Vennligst skriv den inn på nytt.
 Epost adressene er ikke like, skriv de inn på nytt.
 Epost adressene er ikke like, skriv de inn på nytt.
 Kjekt å ha hvis jeg trenger mer info.
 Telefonnummerene er ikke like, skriv de inn på nytt.
 Telefonnummerene er ikke like, skriv de inn på nytt.

Maskin


  (Jeg tar kun imot disse merkene)
 Dette feltet må fylles ut.
 Dette feltet må fylles ut.
  (Hvor finner jeg serienummeret?)
 Dette feltet må fylles ut.

Vedlikeholds service - Reparasjon


  (Kryss av for hva som ikke fungerer)
  (for eks andre konkrete problemer enn de listet over, siste service, om maskinen har vært forsøkt reparert andre steder osv)
Gjeldende betingelser

Service/rep. utføres iht. Håndverkerloven og Forbrukerkjøpsloven.

  • Bestilling

    Før du sender inn denne registreringen,
    må du hake av for at du har lest og akseptert disse betingelsene.

  • Innkalling og innlevering

    Innkalling sendes på SMS
    Maskinen leveres på Strømmen i vår åpningstid: TIRS-ONS-TORS 12 - 18.
    Vi tar ikke imot besøkende utenom disse åpningstidene.
    Vi tar ikke lenger imot maskiner pr post.
    Ta kontakt om du ønsker å avtale utsettelse.
    På uteblitte maskiner det ikke er avtalt utsettelse på, kanselleres bestillingen.

  • Service, reparasjon eller restaurering.

    Vi tar ikke lenger ordinære vedlikeholdsservice på symaskiner.

  • Fagmessig service/reparasjon

    For å gjøre fagmessige/kompetente feilsøk og evt rep, må alltid maskinen rengjøres og smøres (service).
    Vårt mål er å få mest mulig ut av maskinens potensial ut ifra tilstand/slitasje. Vi er ikke ansvarlige for ukjente/skjulte feil/skader som avdekkes under service/rep, eller nye problemstillinger som skjer etter utlevering. Men vi tilbyr 3 måneders garanti på eget arbeid, og strekker oss langt for å fikse alt som oppstår med maskinen i denne perioden.

  • Kvalitetssikring og dokumentasjon

    Hver service og reparasjon utføres etter servicemanual, og avsluttes alltid med grundig testsøm. Siste testlapp festet under trykkfoten, er vår dokumentasjon på maskinens tilstand ved utlevering.

  • Forutsigbar pris og betaling

    Oversikt over priser finner du i FAQ.
    Skulle totalprisen bli mer enn kr 3000,- ringer vi alltid for å gi et prisoverslag.
    Vi tar alltid kontakt for å gi prisoverslag, om reparasjonen vil overstige makspris.
    Om du da ikke ønsker å gå videre med reparasjonen, hentes maskinen innen 2 uker mot et undersøkelsesgebyr på kr 500,-. Alternativt kan undersøkelsen betales med maskinen som delemaskin. Etter 2 uker anser vi uavklarte oppdrag eller uavhentede maskiner som våre delemaskiner.

  • Reklamasjon og tilhørende frister

    Etter ferdigmelding, har du 2 uker på å hente maskinen.
    Du plikter å kontrollere maskinen (utført arbeid) innen 2 uker etter utlevering, og melde ifra til oss omgående, og du mener arbeidet er mangelfullt utført.
    Siste rekl.frist på utført arbeid er 3 mmd.
    Siste frist på byttede reservedeler er 2 år.
    Etter meldt reklamasjon har du 2 uker på å returnere maskinen for undersøkelse og evt utbedring. Om us. ikke avdekker mangel relatert til utført service/rep, vil det påkomme et undersøkelsesgebyr på Kr 500,-

  • Andre spørsmål?

    Se FAQ for mer info og svar på typiske spørsmål.
    For andre spørsmål, ta kontakt på:
    Kontakt:
    Epost: post@syakademiet.no
    Telefon: 995 74 564

  • SyRep

    Syakademiet as
    Rælingsveien 21
    2010 Strømmen
    Telefon: 995 74 564
    Epost: post@syakademiet.no
    Org.nr: 999 642 667 MVA
    Konto nr: 1822.47.44230