Service/rep. utføres iht. Håndverkerloven og Forbrukerkjøpsloven.
Før du sender inn denne registreringen,
må du hake av for at du har lest og akseptert disse betingelsene.
Innkalling sendes på SMS
Maskinen leveres på Strømmen i vår åpningstid: TIRS-ONS-TORS 12 - 18.
Vi tar ikke imot besøkende utenom disse åpningstidene.
Vi tar ikke lenger imot maskiner pr post.
Ta kontakt om du ønsker å avtale utsettelse.
På uteblitte maskiner det ikke er avtalt utsettelse på, kanselleres bestillingen.
Vi tar ikke lenger ordinære vedlikeholdsservice på symaskiner.
For å gjøre fagmessige/kompetente feilsøk og evt rep, må alltid maskinen rengjøres og smøres (service).
Vårt mål er å få mest mulig ut av maskinens potensial ut ifra tilstand/slitasje. Vi er ikke ansvarlige for ukjente/skjulte feil/skader som avdekkes under service/rep, eller nye problemstillinger som skjer etter utlevering. Men vi tilbyr 3 måneders garanti på eget arbeid, og strekker oss langt for å fikse alt som oppstår med maskinen i denne perioden.
Hver service og reparasjon utføres etter servicemanual, og avsluttes alltid med grundig testsøm. Siste testlapp festet under trykkfoten, er vår dokumentasjon på maskinens tilstand ved utlevering.
Oversikt over priser finner du i FAQ.
Skulle totalprisen bli mer enn kr 3000,- ringer vi alltid for å gi et prisoverslag.
Vi tar alltid kontakt for å gi prisoverslag, om reparasjonen vil overstige makspris.
Om du da ikke ønsker å gå videre med reparasjonen, hentes maskinen innen 2 uker mot et undersøkelsesgebyr på kr 500,-. Alternativt kan undersøkelsen betales med maskinen som delemaskin.
Etter 2 uker anser vi uavklarte oppdrag eller uavhentede maskiner som våre delemaskiner.
Etter ferdigmelding, har du 2 uker på å hente maskinen.
Du plikter å kontrollere maskinen (utført arbeid) innen 2 uker etter utlevering, og melde ifra til oss omgående, og du mener arbeidet er mangelfullt utført.
Siste rekl.frist på utført arbeid er 3 mmd.
Siste frist på byttede reservedeler er 2 år.
Etter meldt reklamasjon har du 2 uker på å returnere maskinen for undersøkelse og evt utbedring. Om us. ikke avdekker mangel relatert til utført service/rep, vil det påkomme et undersøkelsesgebyr på Kr 500,-
Se FAQ for mer info og svar på typiske spørsmål.
For andre spørsmål, ta kontakt på:
Kontakt:
Epost: post@syakademiet.no
Telefon: 995 74 564
Syakademiet as
Rælingsveien 21
2010 Strømmen
Telefon: 995 74 564
Epost: post@syakademiet.no
Org.nr: 999 642 667 MVA
Konto nr: 1822.47.44230